Tema: Re: Uodai
Autorius: Lavonas
Data: 2010-05-24 13:47:29
Bet ash kaip isivaizduoju, kad tos lervos ore ant augalu kazkaip buna
prisilipinusios. Tei toms zuvims reiketu daug shokineti ish vandens, kad jas
pasiekti. O jei shokines ir ju bus dachuja, reishkesi labai daug triukshmo
kels. Netinka :DDDD

"-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> wrote in message
nu tai pagrindine veisykla ir bus ta bala. Nebent yra kazkokiu nekenkiamu
(kenkiamu uodams) kazkokiu priemoniu i vandeni, bet as tokiu nezinau, o kiek
ju reiktu, akivaizdu, kad brangus malonumas butu :) Gal zuvys kokios yra,
kurios itin megsta uodu lervas, priveisei i to xleb?