Tema: Re: Protinjio danties rovimas
Autorius: ALORA
Data: 2010-04-28 12:50:32
nes juos sunku gerai isvalyti ir jie gana greitai sugenda.
pas daugeli jie buna ir trapesni, todel plombos blogai laikosi, jie apluzta.
Galutiniam rezultate lieka tik saknys, kurias isoperuoti sunkiau nei danti.
Del uz ir pries rovima - manoma, kad tie dantys yra atavizmas - bezdzionine
liekana, kurioms tu dantu reikejo, nes ju zabtai didesni, nei zmogaus
(stalcius isvaziaves i prieki). Todel juos tureti kaipo nera prasmes. Antra
vertus, seniau jie buvo saugomi, nes ant ju buvo kabinamas tiltelis, kuris
dabar kaipo irgi yra atgyvena ir turi prasme tik zmonems po 60 metu.
Pries - as asmeniskai irgi nerauciau sveiku dantu. Bet reikia skirti sveika
nuo neskaudancio :) Del apipuvusio 8 danties gali greit sugesti ir 7-tas, ir
tai pamatyti sunkiau, jeigu 8-tas yra.
Savo dar turiu, bet greiciausia salinsiu. Liko dar viena dalyka
issiaiskinti - kaip siuo atveju buna del kaulo nykimo, kas pasireiskia
nesant kaule saknies. Bet tam reikia isklausyt lietuviu odontologu nuomone,
bo vokiska medicinines dantu prieziuros koncepcija man nelabai priimtina