Tema: Re: Nagų skilimas išilgai
Autorius: ALORA
Data: 2010-04-24 16:44:05
nutaigi tą ir pasakoju - čia tikras blondinių nagų remonto triukas -
užklijuoti kažką labai plono ant skilimo ir užlakuoti. Mano patirtis rodo,
kad idealiausiai tam tinka skaidri plona lipni juostelė. Kitos blondinės,
girdėjau, naudoja kažkokį popierių, tipo sugertuką ar servetėlę, ir irgi
užlakuoja.

--
best regards,
---