Tema: Re: Parduodu Bauer vilnonę liemenę
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-04-22 15:29:12
Tai tegul perka, kame problemos? Aš turiu prekę, pasiūliau kainą, bet nieko
prievarta nevarau pirkti. Aš nemačiau, kokia ten liemenė kainuoja 89 litus,
bet čia dviguba - du audiniai į krūvą sudėti. Taigi galimas ir toks
variantas, kad ta už 89 tėra vienguba, taigi nėra ko stebėtis, kad tiek
tekainuoja. Tiek tos, nuleisiu kainą, tegul būna 160 Lt.