Tema: Re: Barzdaskutes
Autorius: Feniksas
Data: 2010-04-12 04:34:51
yra ten tokis daiktas kaip reguliuojamas aukstis galvutes, o sistema tai ta pati kaip plauku mashineles.
pats nenaudoju, cia dedes ismislas, skolinaus keliskart jo, jis savo barzda megsta paaugint nuo ~7d iki taip pusiau-talibanines. gavo dovanu is vieno draugo, nes pastoviai skusdavos, kad sienaut sunkiai einasi.
pats irgi galvoju apie tokia, nes jau savaitines-dvieju barzdos nebeima Panasonic'as mano su soninem, pesha su pagr tinkleliu (Braun tipo)

modeliu nera daug, Ogminoj Vilniuj turetu but. tenpat bus ir Panasonic ir kitu barzdaskuciu, apsiziuresi za odno