Tema: Re: Nugaros skausmas po nakties
Autorius: Richie
Data: 2010-04-10 11:40:14
darbas turbut pagrinde sedimas?

pats zaidziu vis dar kashi, bet nepakankamai daznai kaip buvo anksciau  -
irgi pradejo karts nuo karto skaudeti nugarele, (atsikelus,  po to praeina,
arba pazhaidus rimciau kashiuka daugiau, pakilojus ka nors sunkesnio
ilgeliau)
du kart lankiausi pas gydytojus, buvau pas ta pati T. Vorobjova Vilniuje.
Sake nugaros apacioje "nuo komfortabilaus gyvenimo ir pernelyg daug
sedejimo" nusilpo raumenukai. Arba reikia mankstintis, sportuoti
reguliariai, arba pratintis prie skausmo.. veliau gal dar kar islis kaip to
pasekme...