Tema: Re: Keistos problemos su akimis
Autorius: Kruopa
Data: 2010-03-30 19:51:53
blemba, man irgi skraido tie kirminukai :( pirma nekreipiau demesio -
pasiskaiciau forume - vel atkreipiau demesi, tai dabar visa pusdieni jie
maisosi, nervina ir t.t. Ziuriu i kompa - ir siuliukai tie vazineja, niekaip
nebepavyksta jiems "ignore" ijungti :( geriau jau buciau neperskaites...

"ES" <es@xxx.lt> parase naujienu news:hopten$hqq$1@trimpas.omnitel.net...