Tema: Re: daznas slapinimasis
Autorius: bzik
Data: 2010-03-29 09:56:44
ziurint kiek geria. Maniske dienos eigoj arbata ir vandeni daznokai pagurksnoja. Tad buna vakarop kas keliolika minuciu laksto.
Man taip buna saltesniu oru, todel jei zinau, kad reiks kazkur viesose vietose ilgiau but, pora valandu pries apriboju skysciu vartojima. Taip pat kol vartojau kava po puodelio pora kartu ilgai nelaukiant reikdavo uzsukt nusilengvint.