Tema: Re: ka valstybe gali padet, kai alzhaimeris jau progresavo?
Autorius: -o-o-
Data: 2010-03-25 14:03:23
o tai tu is kur manai tokia seseline ikanomia? Vat butent po tokiu kazusu,
kai zmogas moka mokescius visa gyvenima, po to iseina pencijon ir jam
parodoma spyga. Tai kam tuos mokescius moketi? Kam? Aparatui islaikyti? Ar
mums jis reikalingas? Del to dauguma zmoniu ir darbdaviu jau ir masto "ta
linkme" - kam mokesciai valstybei, jei as puse to duosiu zmogui grynai, o ir
man dar liks? Abiem gerai? Abiem. Kazkaip jau nebesigirdi jokios
informacijos, kad va informavo anoniminiu skambuciu mokescius, kad ten ir
ten bus mokami vokeliai. Va taip. Zmones jau suprato ir Kubiliui bus
nelengva kazka pakeist, nes jis pats viska ir sugadino, pencijas mazina,
kitus dar zada mokesciais papildomais apkrauti :))))) Ka gi ziurom toliau,
kas bus... o bus ir taip aisku - didele didele (O)