Tema: Re: Atsakykit nuosirdziai
Autorius: awakening
Data: 2010-03-23 15:30:36

Mano manymu internetini chuliganizmas yra ne dzin,
nors realiai tai dzin niekas negaudo, tik banus deda be
perspejimo kazkoks mode, as girdejau, kad net uz viena
keiksmazodi ar izeidima galima uzsitraukti atsakomybe ir
koks skirtumas ar nete ar realiai.....

Tai vat kai papulsi i lukiskes, tai mentai tau uz "viska"
uz visas nuodemes rankas ishsukines, tada galesi klausti,
ka man toliau daryti? Teisingas atsakymas, isvadinti juos
gaidziais :)

Taip ir tavo atveju- toki drauga reikia pavadint gaidzhiu :)