Tema: Re: Traumatologo konsultacija Vilniuje
Autorius: Aka
Data: 2010-03-22 13:48:09
Užsiregistravom į medicinos diagnostikos centrą Grybo gatvėje ir nuvažiavom.
Gydytojas apžiūrėjo koją, spaudinėjo, klausinėjo, kur skauda, kaip viskas
atsitiko ir pan. Atsivežtos rentgeno nuotraukos nepadėjo, liepė pasidaryti
nuotraukas su kompiuteriniu tomografu. Galutinė diagnozė: skeveldrinis
kulnikaulio lūžimas. Būtinas įtvaras, nešioti minimum du mėnesius. Va taip
va... Apžiūra ir konsultacija visai kitokia, negu vietinių. Jei nebūtų liepę
nusiimti įtvaro, dabar rezultatas būtų geresnis.
Nesiregistravom nei į lazdynus, nei į santariškes, nes norėjom kuo greičiau
viską išsiaiškinti, kad ir kainavo. Tiesa, turėjom šeimos gydytojo siuntimą,
tai dalį sumos ligonių kasa kompensavo.