Tema: Re: apipjaustymas
Autorius: gopas
Data: 2010-03-19 13:37:41
planine operacija su pilna narkoze. šalino visus keturis protinius dantis. apatiniai buvo iauge i kaula.
ligoninej gulejau nuo 1dienio iki 5dienio. operacija dare 2dieni.
realiai 1dieni veltui prabuvau, nes nieko nedare. girdejau kalbu kad buna pagulto 1dieni, o operacija
daro tik 3dieni :)

o laukti tiek del to, kad uzimta viskas buna. bet kai neskaudejo tu dantu, tai koks skirtumas...