Tema: AW: AW: Nemiga
Autorius: ALORA
Data: 2010-03-18 10:11:36
nudabapasakysiu: o kai aš jauna buvau, tai 2 val. per parą miego mėnesių
mėnesiais būdavo gerai :)) ir plius dar mokslai ir visokių ten skystimėlių
su obworotais ir be zakusono irgi nevengdavau... Užtatai daba į senatvę
gyvenu sveikai ir daug miegu... Ir netgi negaliu nemiegoti, bo po bemiegės
nakties nė vieno protingo penkiaaukščio sakinio suregzti negaliu :)

O gal tai visai ne senatvė, gal tai dėl to, kad per sveikai gyvenu???