Tema: AW: AW: tai šildyti ar šaldyti ? :)
Autorius: ALORA
Data: 2010-03-13 15:13:28
nieks čia manys po rentgenu nekiš, kol kojos kišenėje neatnešiu :) kad
plyšimas tai faktas ir tvarstis irgi savaime aišku. Tiesiog seniau kažkaip
viską reikėjo šaldyti, o daba vienu metu kažkur skaičiau, kad visgi labai
svarbu, iš pat pradžių teisingą temperatūrą pritaikyti.

Bet man jau lyg ir praeina, o jei dar reikės, tai žinosiu, kad iš pradžių
šaldyti, po to šildyti