Tema: Re: AW: AW: sportas pirmais nestumo menesiais
Autorius: Juozas
Data: 2010-03-09 02:16:18
Žmonės tiesiog bando paaiškinti, kad tokios treniruotės rimtas rizikos
faktorius. Ir kad tiesiog neverta rizikuoti.

O kad kažkoks fizinis krūvis gerai, tai faktas, juolab jei pratus
sportuot. Bet tikrai ne 2-4 kartus per dieną su hanteliukais. O
minimaliai ir save tausojant.

Aš kaip suprantu, turbūt būsimoji mama dirba trenere sporto klube ar
pan, t.y. ne dėl savęs sportuoja tiek daug. Tai kaip ir kažkas sakė,
vistiek ne tiek ilgai galės sportuot vien dėl pilvo, tai gal neverta per
daug ir tempti... Bet juk yra daktarai, jie turėtų paaiškinti kas ir kaip.