Tema: Re: Skystis sanariuose
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-03-04 12:27:45
    Man pagrinde nuo karate smugio "Mawashi geri" na jis virsutine pedos plokstuma smogiamas, tai ne visada pataikydavau kur reikia ir i kazka kieto nygsciu daug kartu pataikes, na lankstyt kazkiek galiu, bet desines kojos nygscio sanarys kokia 17% didesnis nei kaires nuo sumusimu, as gerai aisku nezinau kas ten viduje ar skyscio daugiau, bet kiek klausinejau zmoniu kas kazkiek supranta tai sake kad greiciausia daugiau skysciu..

    Gal reiks kada pas daktara nueit, bet idomu kokios aplamai perspektyvos ir man.