Tema: Re: Kas kenkia kepenim?
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-02 22:35:41
Turbut kiekvienam individualiai. Va draugo tevukas alkoholikas buvo, pildavo taip.... 1 menesi nepradzhiudamas, tada padaro pertrauka 1men. Po to vel. Mire 60 nesulaukes, nuo kraujagysliu nepakankamumo, po skrodimo patanatas pareishke, kad kepenys kaip jaunuolio, sveikuteles. Nors velionis (kol dar nebuvo velioniu) pageres vis pezedavo, oj pareis man kepenys, oj mano kepenys.....
Taip kad gali nesiparint BoneDaddy, pas tave jos ko gero nuo njuwsu eina shaibom, ne nuo gerimo..:)