Tema: Re: delfis.
Autorius: Ruta
Data: 2010-02-15 10:27:18
ArunasM schrieb:
> beje, gal yra mediku pakomentuot..
>
> ""Pries kiekviena operacija ir po jos zmogui lasinamas dideles
> koncentracijos fiziologinis druskos tirpalas."
>
> kokios cia da kontcentracijos dideles??? radau taip: "Medicinoje 0,9% natrio
> chlorido tirpalas naudojamas kaip fiziologinis tirpalas."
> tai ar tikrai uzvaro druskos pries operacija ar nesamone straipsnyje?

Aš ne medikė, bet mano kukliu suptratimu šitas sakinys yra nesąmonė, čia
žurnalistas, kaip viena mano mokytoja mėgdavo sakyti, girdėjo, kad
varpai skambina, bet nežino kur...

Nes "fiziologinis tirpalas" IMHO yra būtent konkrečios koncentracijos -
atitinkančios žmogaus "vidinius skysčius" -  druskos tirpalas, taigi jis
negali būti "didelės" ar "mažos" koncentracijos. Žmogus šiaip jau yra
sūrus :)))

Kad fiziologinį tirpalą po operacijos lašina, tai taip - skysčiams
atstatyti. Nes juk žmogui prieš operaciją dėl narkozės kurį laiką
negalima gerti, bet to, dar operacijos laikas, kraujo netektis (kraujas
pilamas juk ne visada), žodžiu, apdžiūna šiek tiek :) O grynu vandeniu
kraujo skiesti kaip ir negalima, širdelė greit sustreikuotų ...