Tema: Re: labai didelis kraujo spaudimas
Autorius: ArunasM
Data: 2010-02-07 00:22:26
paprastam zmogeliui gali padet kaip tik neigiamai - sukelt spaudima arba
depresija :))

o tu kratiniu tai oi oi kokiu yra, gali net kalbos organus susizalot
kartais... pvz tumoro nekrozes faktoriaus inhibitoriai... arba selektyvus
serotonino reabsorbcijos inhibitoriai...
po tokiu nesamoniu pvz leukotrienu receptoriu antagonistai skamba kaip
saldainis :)

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message
tu zinai vien shitas zodziu kratinys kitam padetu ;)