Tema: Re: labai didelis kraujo spaudimas
Autorius: zuzis
Data: 2010-02-06 12:27:33
Tiksliai neatsimenu kazkaip kaprityl ar kaprital, dabar nuvezem ilgo
veikimo, nes atseit anie buvo trumpo veikimo. Beje ji galima pavadinti
alkoholiku, nes gerdavo visa gyvenima labai daug, gal tai gerimo pasekme?
nes kiek ziuriu internete raso gerimas kelia kraujospudi. nerukantis jis.
laukiu komentaru, nes labai svarbu.