Tema: Re: OT: viesos rubines
Autorius: pablas
Data: 2010-01-23 22:39:27
ALORA rašė:
> nusipeizėji.
  Oho, kiek emociju.
> Istoriškai Lietuvoje vaikų į pirtis nesivesdavo, o juos prausdavo
> priepirtyje. Pasidomėk, prieš skelbdamas istorines tiesas.
   Tradicine lietuviska pirtis buvo (ir yra) is dvieju patalpu:
garines ir priepircio. Garineje zmones ne tik peresi, bet ir silde
(mile) vandeni ir prausesi. Priepirtis skirtas persirengimui ir buvo
saltas. Idomu, uz kokia bausme noretum istremti vaikucius i salta
priepirti? Ir kokia tuomet prasme juos vestis i pirti ?

> Ką tu vadini čia vieša pirtimi, kur kažkas kėlė skalndalą? Tarybinių
> laikų vieša dušą?
   Kaune vis dar veikia (ir tegul veikia visada) dvi pirtys su puikiu
garu. Skandaliukas buvo Undineje. Tasai "viesas dusas" turi net dvi
didziules krosnis, pilnas raudonai ikaitintu akmenu, daugybe nuolatiniu
lankytoju ir savas tradicijas.