Tema: Re: OT: viesos rubines
Autorius: ALORA
Data: 2010-01-22 20:22:44
nusipeizėji. nuogas kūnas yra susijęs su erotika. Vaikams erotikos nereikia.
Nė vienoj tautoj, turinčioj aukštą seksualinę kultūrą, nebuvo pliki kūnai
kišami vaikams. Plikiems kūnams reikai subręsti. Jeigu nori, kad tavo
vaikams tai nieko nereikštų - gali jiems rodytis. Bet tu apvagi savo vaikus
taip. Nors manau, kad vaikų tu neturi, bent jau save ne :) Begalinį norą
viešai rodytis turi žmonės, kurie nebeturi kam rodytis arba kurių ridymasis
jų artimiesiems nesukelia emocijų :) čia kaip ir viešas bučiavimasis su kuo
papuolė, daba labai madinga, tipo, susitikus ar pan. Tai tiesiog niekingas
tikro dalyko pakaitalas, nu kaip poršas (ATA), pagamintas Kinijoje :)

Istoriškai Lietuvoje vaikų į pirtis nesivesdavo, o juos prausdavo
priepirtyje. Pasidomėk, prieš skelbdamas istorines tiesas.

Ką tu vadini čia vieša pirtimi, kur kažkas kėlė skalndalą? Tarybinių laikų
vieša dušą?