Tema: Re: ocid
Autorius: MM
Data: 2010-01-09 02:06:06
skaudi/asmeniska patirtis: nuo intensyvaus studentavimo (tas buvo pries 10m)
ygyta stemples opa, gydciausi Pariet, kol vartojau buvo gerai, + visiska
dieta (nieko suraus, astraus, karsto, kepto, gazuoto, rukyto... ir tt, na
mano atveju ty nepagydoma tik apgydoma... noreciau kad kas papriestarautu,
arba nurodytu kur kreiptis...
praktiskai  po bet to ka suvalgyciau jauciu kylancias rugstis... raniberl nr
1 (kaip kazkas paminejo) gesinti gaisra, omeprozol (LV gamybos, oranzine
pakuote Nr2) tiesiog pagal poveiki ranib. veikia (tipo) 12h o omeprozolois
24h. bet jaucias... pasiulymas uzklaususiam: praryt zarnoka, bjauru, ale
medicina tuo klausimu tik tiek pazengus... ir jeigu tos kylancios rugstys
dar nepadare jokios zalos, keist mityba arba/ir gyvenimo buda/rutina + ka
esa sake N dagtaru... kuo maziau streso.

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4755 (20100108) __________

http://www.eset.com