Tema: Re: ocid
Autorius: CatBlack
Data: 2010-01-08 11:16:25
Netirpsta skrandyje, nes reikalinga, jog veiklioji medziaga patektu i
zarnyna ir is ten pasisavintu. Kapsule tam ir sukurta, kad netirptu
skrandyje, o tirptu zarnyne. Ocid neveikia kaip "gaisro gesintojas",
tiesiogiai neutralizuodamas rugsti (ta daro Maalox), jis veikia per rugsties
gaminimo mechanizma.

"AMB" <v@fgcbh.lt> wrote in message news:hi6rki$tp4$1@trimpas.omnitel.net...
kyla man daznokai rugstys, tai vastininke pardave man ocid ir maalox.
iskilo man klausimas del ocid vartojimo. sake is ryto isgerti "ant tuscio
skrandzio" siandien kai reikia gerti ziuriu parasyta kad tos kapsules
skrandyje netirpstancios. tai kaip suprasti ? as ja nurijau tai gal
nesuveiks?