Tema: Re: kombinuoti pasarai zmonem
Autorius: nagi kagi
Data: 2009-12-26 00:49:45
Manau ir suva neestu vieno produkto istisai, pradetu zole lauke skabyt
ar tai vel ka nors. Bet jei seri butent suniui skirtu ir subalansuotu
maistu, viskas buna ok.

Tai daryciau prielaida, kad ir as pvz vien ryziais ar lasisa visa
savaite nepramisciau, noretus sienom lipt turbut, organizmas pats
sauktusi ivairoves. O nuo kokios tinkamu ingredientu ir proporciju
"misraines" manau kad ir man butu ok kaip ir suniui (bet ne suvos
maistas aisku). Be to butu galima ir pakaitalioti. Ziema turbut vienoks
maistas tinkamesnis, vasara kitoks ir t.t. Pazekit kokia vyksta
marketingine kova pvz sunu edalo srity. Ivairiausiem poreikiam, pagal
kisene.

O dabar yra taip, kad mes niekas nesimaitinam idealiai, net jei turim
tam valios ir noro. Nes paprasciausiai negalim tinkamai parinkti,
sudozuoti maisto produktus, kad gautume tinkamas proporcijas. Arba tam
reiktu labai daug laiko, ziniu ir pastangu. Plius dar netinkamas
gaminimo procesas ir t.t.