Tema: Re: kombinuoti pasarai zmonem
Autorius: nagi kagi
Data: 2009-12-17 21:55:01
Nu as nenoriu kad mane pjautu, as noriu kad zinociau kad suvalgau
tinkama kieki naudingu/nenaudingu medziagu, vitaminu, papildu, kad
pasaras yra pilnavertiskai isbandytas ir istirtas laboratorijose. Ir kad
nereiktu kas diena galvot parduotuvej ka cia naudingo/skanaus nusipirkt,
paskui gamint, kept ir t.t. Zinau kad to nebuna, bet klausimas man kyla
kodel nebuna. Bet ziuriu per anksti gimiau.