Tema: Re: ka manote apie sitoki dantu balinima
Autorius: Ramaas
Data: 2009-11-28 09:02:49
bet kas buvo tada ir kas bus kai vėliau balinsi jau ne 10 lt dantis kainuos
jai rasi už 10lt dantis (~300lt burna visa) rašyk kur tai daro rekomenduosiu
norinčius . Kolkas man buvo pasakyta kad balinimas visos burnos kainuos nemažiau
poros tūkstančiu.

R.

"Ness" <aggb_nutrinam@inbox.lt> parašė naujienų news:hepg86$29f$1@trimpas.omnitel.net...