Tema: Re: Ats.: ką manote apie šitokį dantų balinimą
Autorius: Tomas
Data: 2009-11-27 12:33:17
Turbut tam, kad dantys atrodytu naturaliau.. ar nepagalvojai apie tai, o gal pas tave jie zydri ar
rausvi?
As nekalbu apie akinamai baltus dantis, kur akys bijo ju sviesumo :) cia jau issi3,14sinejimas ir
atrodo juokingai.
Yra daug dalyku del kuriu tie dantys praranda baltuma - rukymas, vynas, kava, maistas etc.
Aisku gali vaiksciot pageltusiais, niekas gi per galva neduos, bet man asmeniskai tai neestetiskai
atrodo..