Tema: Re: po kruvio pirtis sveika ar ne ?
Autorius: Faktas
Data: 2009-11-20 11:51:19
todėl kad sauna yra krūvis tiek širdžiai tiek visam organizmui.
kūnas ne atsipalaiduoja, o turi mobilizuotis gintis nuo karščio (todėl, nors saunoj temperatūra didžiausia, bet kūnas mažiausiu gyliu įšyla, lyginant su kitokiomis pirtimis).
todėl jei visa tai turi daryti po fizinio krūvio, kai dar nenuslūgo įtampa,
išlieka padidėjęs tonusas, apkrova yra dviguba.

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/