Tema: Re: Antibijotikai/alkoholis
Autorius: Lavonas
Data: 2009-11-14 15:53:25
na manau tce nuo poziurio priklauso :) zolyte pas mane tik retkartciais, nes
kaip ir nelabai yra su kuom ja parukti. aplinka ne ta :D beje, zole ne
narkotikas isidemek gerai tai.
alkoholis yra gerai, nes pastebejau, kad nieko neprarandu kai geriu, tik
vieni pliusai savijautoje :D na ok babkiu prarandu, bet nesu kazkokis
ubagas, kad negaletau sau leisti ishgerti kada noriu. esu ish tu zmoniu,
kurie galvoja, kad gyvenam viena karta. todel jokie pamokymai ar patarimai
toje srityje, o ypatc ish sveikuoliu man nereikalingi ir neaushinkit burnos.
i shy grupsa atejau su konkretciu klausimu, atsakyma gavau ir man to
uztenka. bet kazkaip gaunasi, kaip visada, kazkas ysyterpia su savo
trigrashiu ir pashlo pojechalo :)

tikrai jokiu piktu mintciu i jusu puse :D tiesiog jus gyvenat taip kaip
norit, o ash gyvenu taip kaip ash noriu. prasirukes ir prasigeres :DDDDD
ghahahaaa