Tema: Re: Antibijotikai/alkoholis
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-11-14 14:56:45
Čia ir ne tik čia dažnai įrodinėjama, kad žmonės (žmonija) negali apsieit be
alkoholio. Tai va, dabar darau eksperimentą, antri metai nei į burną, buvau
ir baliukuose, šen ten ir nesijaučiu kažką praradęs. Atvirkščiai - visai
smagu ir gera gyvent. Nors ir anksčiau stipriai negerdavau..
   Narkotikų tuo labiau net nežinau smoko.
   Kol kas teoriškai pas mane gaunasi, kad nėra reikalo gadint sveikatą
tokiais šūdais ir pasaulis neapsiverčia.