Tema: Re: inkstiru atsikratymas
Autorius: lllll
Data: 2009-11-05 08:57:52
Valgymas ir pan GALI tureti itakos, priklausomai nuo spuogu/inkstiru
atsiradimo priezasties. Nes tarkim, isvaziavus i Vokietija neturejau
salygu labai gerai maitintis, odos prieziura nepasikeite - grizau vos ne
su zaizdom ant skruostu. Odos valymai pas medikus (butent pas medikus,
ne pas siaip kosmetologes) padeda siek tiek aptvarkyt, nesakau, kad
visiskai padeda - bet naudojama kosmetika, kurios siaip nelabai gausi
nusipirkt, kad ir su tom paciom rugstim - zymiai stipresne. Odos
gydytoja... na idiote, kuri issityciojo, kad praustis dazniau reikia,
bet bent jau israse antibiotiku tirpalo kazkokio, vietoj gaminamo - ko
gero, labiausiai padejo man...
Anyway, standartiskai problemu del spuogeliu turiu nuolat, hormoninio
tipo paveldimumas, pareguliavus hormonus stipriai apmazeja "einamuju"
spuogeliu...
Is savo patirties ir suskirstyciau inkstirus/spuogus - paaugliski, del
mitybos, del hormonu. Ale kai del skirtingu priezasciu zmonems
pasireiskia, visi garantuotai tvirtina, kad va del kitos priezasties nei
ju - tikrai nebuna...