Tema: Re: inkstiru atsikratymas
Autorius: lllll
Data: 2009-11-04 08:59:36
Veido valymu serija (jei nelabai rimta - bent vienas) pas medikus (ne
pas siaip kosmetologes), jei labai problematiska (a la spuogu kruvos) -
pas valstybinius odos gydytojus, israsys antibiotiku tirpalo ir
tepaliuku, ir geriamu antibiotiku. Veliau - pastovi odos prieziura spec
priemonemis, siulytinas veido valymas kas pusmeti - metus. Taip pat
gerai butu atsirinkt priezastis, del ko jie atsiranda - maistas,
hormoniniai dalykai, aplinkos salygos, neprieziura/netinkama prieziura
ir bandyt salint/tvarkyt sias priezastis. Jei genetiskai nulemta,
kazkiek dar atsiras, bet zymiai maziau.

lllll