Tema: Re: Nemiga po pirties
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-02 22:11:37
"GS" <news@gisnet.lt> wrote in message
news:hcna5g$3uq$1@trimpas.omnitel.net...

> Velokai. Tarp 19-21 val. ivyksta ta procedura. Kadangi jauciuosi peleda,
> galvojau, kad tinka.

Manau, kad netinka.

Ypač pagal tavo žemiau įvardintus parametrus. Esant tokiai situacijai, būtų
normalu, kad užmigtum kažkur ~3-4 val. nakties. Tau pirtis, MKN, optimalu
būtų ~16 val. Ne vėliau 18 val. Priklausomai nuo to, kada eini miegoti.
Beje, pelėda ir vyturys - tai neretai tik pataikavimas savo psichologiniams
ypatumams, nuo kurių dažnai kenčia kūnas, o tada viskas vėl ratuku ir pan.
Aš kažkada irgi tupėdavau iki 1-2 val. nakties, bet paskutiniu metu
persiorientavau iki 22-23 val. labai neblogai.

> Va cia kaip pirstu i aki. Vienareiksmiskai mazai.

Žmogui, priklausomai nuo prakaitavimo ir fizinio krūvio iki 2L skysčių per
parą - norma. Pirtis prideda dar antra tiek. Tik gerti reikia: mineralinį,
su druskomis, gerti drungną (arba bent didžiąją dalį drungno, o dėl skonio
ir gurkšnį kitą - šalto, jei taip mėgsti) ir gerti pastoviai po pusikę
stiklinės viso proceso metu, o ne vienu ypu.

> Greiciau lengvai uzkandes.

Tada puiku. Ypač tinka vaisiai, salotos, kitos daržovės, košės ir pan.

> Be didelio kontrasto. Apsylu, po to i nesalta baseina.

Rimtesnis kontrastas (tik ne iškart!) išties padėtų prisitaikyti prie
pirties ir padėtų treniruoti kardio sistemą prie sveiko įsitempimo ir
atsipalaidavimo. Baseinas gerai, bet kartu galėtum po pirties apsitrinti
ledu (po truputį) arba šliukštelėti ant savęs iš ledinio kibiro. Be abejo,
reiktų pasitarti su savo gydytoju/vaistininku ;-) Tiesiog tai padeda
išsiplėsti/susitraukti kraujagyslėms ir susibalansuoti kūno temperatūrą,
geriau reguliuotis. Rezultatas po 1,5-2 val.  pirties maratono turėtų būti
toks, kad ~21 val. jau knapsėtum nosimi, 22 val. nulūžtum, o 7 ryto kaip
scvekutis pradėtum naują dieną su saule ;-)

> Manau, kad taip.

Puiku. Nes jei pirtį naudoji kaip tiesioginę priemonę problemų atsiginti,
tai save apgauti bus sunku. Pirtis yra tik pirtis ir geriausia laukti pačio
malonumo, o ne rezultato.

> 43 metai, 174 cm/ 75 kg. Kazko rimtesnio nesu pastebejes.

Šiek tiek link lengvo viršsvorio, nors svoris dabar normalus, jaudintis nėra
ko. Jei prie visko, ką surašiau, mityba ir fiz. krūviu numestum 2-4 kg.,
manau, kad jaustumeisi gerokai geriau, tame tarpe ir pirties atžvilgiu. Čia
tik rekomendacija, beje, ganėtinai nesunkiai pasiekiama, netgi ir pačio
amžiuje. Tiesiog tą svorį nėra reikalo tampytis, ir jaučiasi ant savęs, kada
meti riebalus, o raumenų nepameti, arba šiek tiek pasidaugini.