Tema: Re: Koks (elektroninis automatinis ) modelis tiksliausiai pamatuoja kraujo spaudima ?
Autorius: Eimis
Data: 2009-10-27 00:53:12
"Ramaas" <ner@meil.co> wrote in message
news:hc3i65$kls$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu as nepirkciau kito jai sitam gryba nepjautu, aparatas pradejo rodyt
> kiek
> nori nori 90/50 ar 170/120 su pasiskolintu rodykliniu kai elektroninis
> rode
> 90/50 rodyklinis 140/95 elektroninis 170/120 rodyklinis 150/90 matuota
> neiskart
> o palaukus ramiai sedint. Beto jai matuoji elektroniniu kelis kartus ypac
> itarima sukele
> kai pirma parode zema o poto auksta labai skirtumas tarp rodymu 50

Prakiurę kas nors? Neteisingai matuota
(triukšmas/vibracijos/kalbėjimas/smarkus alsavimas)?

> atsistato I tikslu rodyma kai palauki pries pakartotini matavima , gaila
> kad tokiu nera jau prekyboi,
> net kai buvo greitoji pagalba atvazavus kreivai ziurejo I ta aparata o kai
> jie pamatavo o poto su tuo
> elektroniniu nustebo kai parodymas buvo be paklaidos.

Melas. Paklaidos yra ir tai yra norma. Žmogaus kraujospūdis nėra fiksuotas.
Nebent jis Loisas Amstrongas, arba astronautas.

> Va goki ir noreciau nusipirkt ale jau kitokie modeliai atceit tobulinti
> bet gali pakliut ir netiksliai rodantis,
> man tik idomu daros kam aparata tobulint ar isimt is prekybos jai jis
> tiksliai matuoja.

Tam, kad pirktum naujus, kad jaustum "naujovių spaudimą", kurį "numalšintum"
[laikinai] nusipirkęs naują prietaisą.
Jei jau nori naujo - tai sutvarkyk seną (jei priežastis akivaizdi) ir
padovanok kokiai senelių priežiūros įstaigai - bent gerą darbą padarysi.