Tema: Re: Koks (elektroninis automatinis ) modelis tiksliausiai pamatuoja kraujo spaudima ?
Autorius: Ramaas
Data: 2009-10-26 09:13:09
Nu as nepirkciau kito jai sitam gryba nepjautu, aparatas pradejo rodyt kiek
nori nori 90/50 ar 170/120 su pasiskolintu rodykliniu kai elektroninis rode
90/50 rodyklinis 140/95 elektroninis 170/120 rodyklinis 150/90 matuota neiskart
o palaukus ramiai sedint. Beto jai matuoji elektroniniu kelis kartus ypac itarima sukele
kai pirma parode zema o poto auksta labai skirtumas tarp rodymu 50
Va  mano tevai kur turi elektronini gali matuotis kiek tik nori uzfiksaves paklaida bus tik - 5 kuri vel
atsistato I tikslu rodyma kai palauki pries pakartotini matavima , gaila kad tokiu nera jau prekyboi,
net kai buvo greitoji pagalba atvazavus kreivai ziurejo I ta aparata o kai jie pamatavo o poto su tuo
elektroniniu nustebo kai parodymas buvo be paklaidos.
Va goki ir noreciau nusipirkt ale jau kitokie modeliai atceit tobulinti bet gali pakliut ir netiksliai rodantis,
man tik idomu daros kam aparata tobulint ar isimt is prekybos jai jis tiksliai matuoja.
R.

"Eimis" <> parašė naujienų news:hc23kl$fi1$1@trimpas.omnitel.net...