Tema: Re: refliuksas
Autorius: Vilda
Data: 2009-10-07 14:04:18
Gintas wrote:
> parzvelgiau internete nurodytus simtomus.. Nezinau ka ir galvot.... Nei man remuota gerkle griauzia, nei as atsirugstu, nei burnoje koki tai skoni jauciu. Jeigu gerkle skaudetu-manyciau persisaldziau. Plaucius tikrino tuberkulioziniame-viskas gerai, zarna rijau-gydytoja irgi kazkaip nieko tikro nepamate. Na, tipo-itariu refliuksa, erozijos zaizdeliu ner,bet vistiek-refliuksas......Tas kosejimas-irgi kazkaip neprognuozuojamas-nebutinai atsigulus, stovedamas irgi sekmingai pakosciu......Plius kartais sekmingai  atsikosciu kazkokiais snargliais. Refliukso atveju-taip buna? O gal reik ant    kokio turniko pasikabint aukstyn kojomis ir ziuret-bega skrandzio turinys pro gerkle ar ne?

Bet gydytojas žiūrėdamas žarnas sakė, kad mato kažkokių požymių, tai gal
tai pradiniai požymiai? Man panašiai buvo vasarą, bet kankino ne kosulys
, o užkimusi gerklė. Irgi labai nustebau, kai šeimos gydytoja pasakė,
kad tai gali būti refleksiukas. Nei LOR gydytojas, nei žarnos ryjimas
aiškių refleksiuko požymių nerado. Gydytoja davė sąrašą produktų kurių
reiktų vengti, patarė mėnesį pagerti Omeprozol. Dabar viskas gerai. Tai
gal ir jums užtektų pakoreguoti mytybą. :)