Tema: Re: refliuksas
Autorius: Gintas
Data: 2009-10-07 11:21:52
parzvelgiau internete nurodytus simtomus.. Nezinau ka ir galvot.... Nei man remuota gerkle griauzia, nei as atsirugstu, nei burnoje koki tai skoni jauciu. Jeigu gerkle skaudetu-manyciau persisaldziau. Plaucius tikrino tuberkulioziniame-viskas gerai, zarna rijau-gydytoja irgi kazkaip nieko tikro nepamate. Na, tipo-itariu refliuksa, erozijos zaizdeliu ner,bet vistiek-refliuksas......Tas kosejimas-irgi kazkaip neprognuozuojamas-nebutinai atsigulus, stovedamas irgi sekmingai pakosciu......Plius kartais sekmingai  atsikosciu kazkokiais snargliais. Refliukso atveju-taip buna? O gal reik ant    kokio turniko pasikabint aukstyn kojomis ir ziuret-bega skrandzio turinys pro gerkle ar ne?