Tema: Re: Lietuva-Serbija
Autorius: tomuco
Data: 2009-10-15 15:26:15
Prisminkime Europos čempionate kai Austrijoj žaidė (man atrodo tada Austrai
ir lošė su kažkuo) komandos per liūtį. Aikštė buvo lygiai tokia pat. Tik
skirtumas tas, kad tada buvo +24 laispniai, vietoj vakarykščių + 2 :) ir
dar, po to, kiek pamenu, pakeitė visą aikštės žolytę į naują. Spec. reisų
skraidino iš kažkur.

--
tomuco