Tema: Re: Lietuva-Serbija
Autorius: tomuco
Data: 2009-10-15 14:41:41
na jis kaip ir nelipo ant jo, o judėdamas pašoko kovoti dėl kamuolio.
Kalonas protingai padarė sustodamas. Ir jo veiksmai pasiteisino. Bet futbole
tokių šokinėjmų pilna ir tikrai ne dažnai teisėjai švilpia pražangą. Bet,
.... jei jau sušvilpė, ti pržanga. o jei aikštelėje, tai 11metrų.
Bet kuriuo atveju pregalė yra gerai. Vyrai šunuoliai :)

--
tomuco