Tema: Re: Gimtadienis
Autorius: Andr
Data: 2012-08-23 15:12:08
Tu maketa statomo daigto matei? Ziurint is labai labai aukstai, forma gal ir
panasi bus I tai ka planavo pastatyt, bet daugiau panasumu sunku is isores
zivelgt. Ar cia gal toks "mianas" kur pakakoja ant popieriaus, dar biski
patapsnoja ir visi ale menininkai ploja rankutemis kaip grazu, modernu ir
drasu.

"Kęstas"  wrote in message news:k151mn$f8e$1@trimpas.omnitel.net...

> Jo, tie visi ventiliacijos vamzdžiai viršutiniame aukšte labai
> estetiškai atrodo.

kaip jau rašiau, man - taip, estetiškai. tokia buvo idėja ir ji įgyvendinta,
mano nuomone, gerai. tą patį sakydavo ir architektai su Miliūnu priešakyje -
jie tokios išvaizdos, tokio efekto siekė ir jį pasiekė. aišku, tikėtis jog
toks sprendimas gali patikti tarybinei "inteligentijai" ar lady gaga kartai
yra naivu ir, manau, nei Miliūnas, nei kiti kūrėjai to ir nesitikėjo, ir
jiems kogero net nelabai rūpėjo įtikti šiems žmonėms ir masėms apskritai ;)
nenustebčiau, jeigu jie kaip tik siekė sukelti diskusijas ir niurzgėjimą dėl
neva "baisios" arenos, mano pagarba jiems už tai. manau, ši arena gerai
atlaikys išbandymą laiku, nes jos išvaizda yra išskirtinė ir su mintimi.