Tema: Re: Gimtadienis
Autorius: Kęstas
Data: 2012-08-23 13:46:47
> Jo, tie visi ventiliacijos vamzdžiai viršutiniame aukšte labai
> estetiškai atrodo.

kaip jau rašiau, man - taip, estetiškai. tokia buvo idėja ir ji įgyvendinta, mano nuomone, gerai. tą patį sakydavo ir architektai su Miliūnu priešakyje - jie tokios išvaizdos, tokio efekto siekė ir jį pasiekė. aišku, tikėtis jog toks sprendimas gali patikti tarybinei "inteligentijai" ar lady gaga kartai yra naivu ir, manau, nei Miliūnas, nei kiti kūrėjai to ir nesitikėjo, ir jiems kogero net nelabai rūpėjo įtikti šiems žmonėms ir masėms apskritai ;) nenustebčiau, jeigu jie kaip tik siekė sukelti diskusijas ir niurzgėjimą dėl neva "baisios" arenos, mano pagarba jiems už tai. manau, ši arena gerai atlaikys išbandymą laiku, nes jos išvaizda yra išskirtinė ir su mintimi.