Tema: Re: Buvau SS Lazio mače
Autorius: pragäras
Data: 2012-02-05 20:15:16
išėjau apakęs - nors buvo nekaršta, bet kaip ten xebra palaiko komandą... su šeimomis visą grajų skanduoja, po to visas (!) stadionas, atsisukęs į atvykusių Milan fanų tribuną, apdalina juos "vaffanculo" su atitinkamais žestais:) neišskiriant nei vaikų, nei garbaus amžiaus senolių. tikrai apakęs, o dar kai savas komandoje lošia...:)