Tema: Re: Buvau SS Lazio mače
Autorius: Nikodemas
Data: 2012-02-05 19:06:59
liuks!!!!
mes ruošiamės balandžio mėn į man united varžybas lėkti.

"pragäras"  wrote in message news:jgm5f9$eti$1@trimpas.omnitel.net...

http://www.youtube.com/watch?v=E8Ai2V5nUTI

gera paliko kaip per kovo 11 - Stankę išleido antrame kėlinyje, per tą laiką
Lazio Milanui sumušė du golus be atsako. Filmavau aš, už nugaros buvo
gerklingas dėdulius, baxuriukas su Nike gandonke - ne aš:) Roma ir Lazio
namų rungtynes lošia tame pačiame 80k talpinančiame stadike (vidutiniškai
renkasi apie 30k), kitoje aikštelės pusėje (nuo filmavimo vietos) vietos
brangiausios (ten ir pižonų VIP tribūna), todėl ir tuščia. Lazio ultros buna
šiauriniam gale (curva nord, čia po dešine), Romos - pietiniame. Bilietai
sąlyginai nebrangūs - už vartų 20 eurų, mūsų vietoje - 45. Pirkti galima tik
sau, pateikiant dokumentą - ant bilieto atspausdina vardą pavardę ir tikrina
prie įėjimo. Bet tikrina itališkai - nors reikėjo rodyti asmens dokumentą,
bet kad buvo supainioti bilietai - niekam neįdomu:) Alus 0.33 - 4 eurai.
http://www.sslazio.it/