Tema: Re: akiniai slidinejimui
Autorius: John
Data: 2011-11-21 21:38:17
Na as ten nebuvau tai sunku pasakyti. Bet kas metai i slovakija vazineju
tai va uz menesio lekiu ir prisiminti kaip ciuozti pats tas tokioj trasoje.
O siaip ir pradeti mokytis labai patogu. Drauge su lenta pirma karta ciuoze,
tai samdem mokytoja, 2h kainavo 255lt palyginus normaliai, nes pvz
slovakijoje uz 2h mokejau
100eur atrodo pries kokius 4 metus..