Tema: Re: akiniai slidinejimui
Autorius: John
Data: 2011-11-21 11:42:45
prie to paties atsakau, vakar buvom druskininkuose, tai zmoniu labai nedaug
buvo.
Atvaziavom kazkur 17h ir buvom beveik uzdarymo t.y. 21h(skemadieniais)
prie keltuvu max palaukti reikdavo 2min, dazniausiai nusileidus jau budavo
laisvi keltuvai
tik stokis ir kelkis, vienu metu ciuoze nuo kalno ~10 zmoniu, kam eina
isivaizduoti tai tuscia trasa kaip ir...
O siaip tai patiko viskas, gerai irengta, nuoma patiko irgi, man reikalingi
dideli batai snieglentei (48dydis)
tai jie turejo toki dydi, tik sake slidziu batai yra 47 paskutinis dydis,
siaip dar patiko jog yra dusai, po
to kaip zmogus nusiprausi persirengi ir gali keliauti.
Tai tiek