Tema: Re: Kanados GP
Autorius: ED1
Data: 2011-06-16 14:17:26
Man tai labiausiai "pramusha" kai abu pradeda ziuret i kazkokias
statistikas savo kompuose ir abudu nemato kas vyksta trasoj - tiesiog
elementariai nemato to ka mes matome transliacijos metu, o po to kaip
ish menulio iskrite stebisi ir klausia saves WTF :) As dar suprasciau
jei vienas komentuotu ... bet kai abudu "ishwyke" ir gan daznai tai sux...

p.s. buvo momentas per kanados GP kai TV6 vaizdelis striges, VSB jo is
viso nera o per RTL reklama :)