Tema: Re: Kanados GP
Autorius: Virus
Data: 2011-06-13 16:41:41
Asmeniskai mane tai uzsiutino tokia ilga pertrauka ir po to sukami ratai
paskui SC, kol trasa isdziuvo iki tiek, kad dar net nepasitraukus SC jau
kazkuris lenktyninkas uzvaziavo pasikeist i tarpines gumas (nepamenu kas,
bet kad uz tai dar ir bauda gavo - faktas). Issigime F1 realiai. Tiek su
myzciojimu i bata del lietaus, tiek su verkimu del kiekvieno kietesnio
manevro
trasoje, ar ne taip pasakyto zodzio, tiek del DRS'u, kers'u, taupomu
padangu,
treniruociu draudimo ir panasaus shudo.
Visa tai atmetus, vakarykstes lenktynes buvo labai ok, tik trasa per greit
isdziuvo :)
--
Virus