Tema: Re: Russkije tanki vsio taki prapolzli
Autorius: shliurva
Data: 2011-05-20 01:26:47
Kai Romanovo pimpaciulpys Garastas (LKL prezikas,
atsiprasant)demonstratyviai sedi kiekvienam mace salia medinio liliputo,
netgi kai tas spjaudosi ir vaiposo pries teisejus, ir visi teisejai ta mato
ir bijo padaryt netoki judesi, nes JUK VISIEM CIA AISKU KIENO CIA VALDZIA.
Tai ar turi sansu kazkokia kita komanda salia kurios suolelio nesedi nei LKL
prezikas nei kazkoks kitas VIP'as ???
Pasidziaugei $RU pergale, nusivalyk sperma nuo maikes ir aik miegot,
jaunasis sirgaliau. Ir mokykis po biski rusiskai.