Tema: Re: Russkije tanki vsio taki prapolzli
Autorius: Bronco
Data: 2011-05-20 00:25:03
On 2011-05-19 19:20, shliurva wrote:
> Ziuresim kitamet maziau jevrolygos, bet uztai miestas-parazitas
> gales dziaugtis, kad dar viena kacapu komanda vietoj LR ten atsiras.

Aišku, jog labai gaila, jog Lietuva neteko vienos vietos eurolygoje, bet
būkim biedni, bet teisingi - jei klubo vadovybė pridarė daug klaidų ir
klubas nepajėgus išsikovoti vietą pats, tai ir nereikia nieko dėl to
kaltinti. Gaila, bet kitais metais žais žemesniame lygyje, bet kita
vertus, bus daugiau pergalių. O pergalė, kokia ji bebūtų, atneša nemažai
džiaugsmo :) Aš net eurolygos sezono viduryje spėjau pagalvoti, jog
geriau Rytas būtų žaidęs Uleb'e, ar kaip ten jis dabar vadinasi, tai
bent pergalių apsčiai vos ne kiekvieną savaitę būtų, o eurolygoje vis
gauna į kaulus ir gauna, net nebeįdomu būdavo :) Vis tiek komandose
žaidžia bile kas, vienas kitas lietuvis legionierių liūne, tai kaip ir
nelabai abydna jei gauna :) IMHO.